Mi s-a spus uneori că indiferent dacă spun adevărul ar trebui să-mi aleg un ton ceva mai moderat. Părerea mea este că într-o lume plină de atâta ambiguitate, relativizare a valorilor, secularism și diverse viziuni gresite impuse uneori cu forța de susținătorii lor este nevoie de voci puternice. Există atât de mulți preoți și organizații religioase despre care nimeni un știe ce predau cu adevărat sau ce susțin deoarece limbajul lor este atât de políticos și ales în mod special pentru a mulțumi pe toată lumea. Asta bineînțeles că nu e valabil pentru mine deoarece toți cei care mă citesc știu în detaliu cine sunt și ce susțin. Ca fondator al Amidaji vreau ca unele lucruri să fie foarte clare de la bun început pentru a un exista nicio confuzie printre cei care ar putea dori să devină membri.
[1]http://tibetanbuddhistencyclopedia.com/en/index.php/Worms_within_the_lion%27s_body
[2] Rennyo Shonin Goichidaiki Kikigaki (Thus I Have Heard from Rennyo Shonin), Dharma Lion Publications, p108-109
[3] Cum ar putea un buddhist autentic să susțină astfel de organizații nesănătoase precum LGBTQ care promovează nu doar uniunea anormală (în contradicție cu învățătura buddhistă!) dintre persoanele de același sex, dar și coborârea vârstei de consimțământ sexual ori că educația sexuală să fie oferită copiilor de la vârsta de 4 ani (așa cum se încearcă în diverse țări!), că trebuiesc învățați să se masturbeze sau că băieții pot alege să fie fete iar fetele să fie băieți de mici? Mai mult decât atât, în conformitate cu acești demenți ideologici, părinții trebuiesc forțați prin lege să-i susțină și chiar să-i ajute să facă tratament hormonal și să-și schimbe sexul! De asemenea, cum ar putea un buddhist să inventeze diverse tipuri de genuri sexuale și să spună că bărbații pot fi considerați femei iar femeile, bărbați, încurajând în acest fel disforia sexuală și impunând-o societății și religiei? Ce este rău în faptul că mă opun acestor propovăduitori ai aberațiilor sexuale și arăt karma rea pe care o creează pentru viața de acum și cele viitoare prin promovarea și impunerea unor astfel de viziuni demonice asupra societății și religiei? Ce-i greșit în faptul că-i numesc perverși? Păi nu sunt ei niște perverși atunci când ies dezbrăcați în stradă ori când încearcă să-i hipersexualizeze pe copii! Cu o astfel de karmă rea născută din faptele lor de promovare ca normale a deraierilor sexuale nu m-aș mira să aud că au renăscut după moarte ca viermi ce trăiesc în căcat, în conformitate cu multe texte buddhiste care descriu exact astfel de locuri pentru cei care practică și mai ales, promovează sexualitatea incorectă.
[4] Acest ”bine karmic din trecut” reprezintă karma noastră bună din altă viață sau din viața asta care se manifestă ca o stare de deschidere și receptivitate față de mesajul Legământului Principal al lui Buddha Amida. Mulți aud învățătura despre Legământul Principal dar puțini sunt dechiși față de el. Această deschidere este foarte important în tradiția noastră și este manifestarea binelui karmic din trecut. Vezi articolul Cele cinci condiții pentru nașterea în Tărâmul Pur al lui Buddha Amida
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu