joi, 1 februarie 2024

Se pot duce activiștii LGBTQ în Tărâmul Pur al lui Buddha Amida?

Acești homosexuali mândri nu par interesați de salvare

 Întâi de toate, menționez că fac diferența între   homosexuali/lesbiene și activiștii LGBTQ în   sensul   că nu toți homosexualii, lesbienele și alte   categorii   de persoane care au o sexualitate incorectă   sunt   activiști LGBTQ. Deși există în prezent tendința   de   a-i asocia în ochii publicului pe toți homosexualii,   lesbienele, etc cu ideologia și organizațile LGBTQ,   sunt multe astfel de persoane care preferă să-și țină     sexualitatea incorectă în dormitor, fără intenția de a o   impune societății și religiei.
 
 Cei care au o sexualitate incorectă sunt salvați de   Buddha Amida și se pot naște în Tărâmul Pur dacă   se  acceptă pe sine ca fiind păcătoși care se încred   în Amida. Aceste tipuri de homosexuali și lesbiene   sunt sincer interesați să evadeze din samsara și NU   folosesc Dharma în general sau Amida Dharma în particular pentru a-și justifica sexualitatea incorectă ori pentru a o impune religiei și societății. Ei sunt doar păcătoși asemenea tuturor păcătoșilor, incapabili (deși încearcă) să aibă o viață sexuală corectă și care se încred în Buddha Amida. A fi conștient de situația ta de om păcătos și incapabil de a te salva prin tine însuți este un element constitutiv al credinței (shinjin) în Buddha Amida.
 
Un om credincios nu se poate gândi la el însuși ca fiind bun și curat, însă activiștii LGBTQ nu sunt deloc așa! Aceștia refuză învățătura buddhistă despre moralitate și încearcă în diferite moduri să distorsioneze Dharma lui Buddha ori s-o folosească pentru a-și justifica comportamentul, încercând să impună și să prezinte depravarea lor societății și religiei ca fiind bună și normală. Ei nu acceptă Dharma, ci încearcă să o schimbe. Așadar, nu au o aspirație sinceră pentru nașterea în Tărâmul Pur. Singura lor aspirație este să impună sexualitatea lor aberantă societății și religiei, folosindu-se de Dharma ca un mijloc pentru acest scop.
 
Este foarte important să înțelegem că organizațiile LGBTQ nu au nimic în comun cu buddhismul și moralitatea buddhistă. Acestea sunt organizații ideologice care promovează sexualitatea incorectă și încearcă s-o impună întregii lumi.
 
Mă îndoiesc de faptul că cel ce nu acceptă Dharma așa cum este ea – adică așa cum a fost propovăduită de Buddha – ci alege ce-i place, negând ceea ce nu corespunde patimilor sale, poate avea o credință autentică în Buddha Amida. De ce spun asta? Deoarece atitudinea unei astfel de persoane nu este devoțională iar el nu se vede pe sine însuși ca fiind plin de păcate karmice grave.
 
a fi mândru de propria imoralitate înseamnă
că nu ești interesat de salvare
Pentru a te naște în Tărâmul Pur trebuie să te accepți pe tine însuți ca fiind rău și păcătos în comparație cu idealul moral buddhist, dar dacă cineva neagă idealul moral buddhist
(activiștii LGBTQ nu acceptă învățăturile morale buddhiste despre sexualitate și de asemenea, promovează avortul, etc) atunci cu cine te mai poți compara? Cel care s-a obișnuit să distorsioneze Dharma și învățătura buddhistă despre moralitate când acestea nu corespund opiniilor personale, nu poate avea o minte smerită și devoțională cu care să primească alte învățături și mai ales învățătura despre Buddha Amida. Dacă Shakyamuni (Buddha istoric) nu este luat în serios când a definit comportamentul sexual incorect sau când a dat sfaturi cuplurilor alcătuite exclusiv din bărbați și femei sau dacă învățăturile morale predate de El sunt considerate imperfecte și având nevoie de schimbări, cum am putea să ne încredem în El în alte chestiuni, ca de exemplu atunci când a predat Sutra despre Buddha Amida?
 
În concluzie, păcătoșii care se acceptă pe sine ca fiind păcătoși și admit cu smerenie că ceea ce fac ei se numește, din punct de vedere buddhist, comportament sexual incorect, care nu încearcă să modifice Dharma pentru a se justifica ori pentru a impune religiei și societății comportamentul lor, sunt salvați dacă se încred în Buddha Amida.
Însă, acei falși buddhiști care activează în diversele grupări LGBTQ și care se folosesc de Dharma și de templele buddhiste pentru a-și impune sexualitatea lor incorectă nu se pot naște în Tărâmul Pur deoarece nu au o aspirație sinceră să evadeze din samsara. Ei nu caută salvarea ci justificarea.
 
Homosexualii, lesbienele și orice fel de păcătoși sunt acceptați ca membri în Amidaji dacă își țin sexualitatea în dormitor și admit că ceea ce fac se numește comportament sexual incorect. Mai mult decât atât, nici nu avem de ce să știm ceva despre sexualitatea membrilor noștri, fie că aceasta este corectă sau incorectă, deoarece nu este treaba noastră. Oamenii nu sunt întrebați de preferințele lor sexuale când devin membri. Ceea ce noi cerem membrilor este să nu se implice în diversele organizații denaturate care activează sub sigla LGBTQ și să nu promoveze niciun fel de comportament sexual aberant în societate.
 
Păcătoșii care se acceptă pe ei înșiși ca fiind păcătoși sunt primiți deoarece nimeni dintre noi nu este pur și curat, dar păcătoșii care pretind că sunt buni și încearcă să-și impună comportamentul păcătos în societate și religie sunt informați că Amidaji NU este pentru ei.
 
Articol recomandat:


 

Niciun comentariu:

Cărţi prin poştă (distributie persoane private si biblioteci)

1. Toti cei care doresc sa primeasca acasa, pliante, carti, reviste, cd-uri si alte materiale informative pe care Amidaji şi Tariki Dojo Bucureşti le distribuie gratuit, pot trimite prin e-mail (josho_adrian@yahoo.com) adresa lor postala cu mentiunea "distributie gratuita".
Noi carti va vor fi trimise automat la fiecare noua aparitie editoriala, la adresa indicata de dumneavoastra, pana cand ma veti anunta ca nu mai doriti sa le primiti. Este o ocazie unica de a studia invatatura traditiei noastre, fara nici o cheltuiala din partea dv. Taxele postale sunt suportate de centrele mai sus amintite și de colaboratorii acestora, insa orice donatie este binevenita.

2. De asemenea, caut voluntari pentru intermediere donatii catre bibliotecile din tara. Daca doriti sa ma ajutati in efortul meu de a dona carti buddhiste tuturor bibliotecilor publice, contactati-ma pe adresa de mai sus. Nu este greu, trebuie doar sa faceti un drum pana la biblioteca din orasul vostru si sa lasati acolo niste exemplare trimise de mine.

Iata cateva din titlurile noastre in limba romana:

- CREDINTA SI NEMBUTSU IN BUDDHISMUL JODO SHINSHU, de Josho Adrian Cirlea
- ADEVĂRATA ÎNVĂȚĂTURĂ DESPRE BUDDHA AMIDA ȘI TĂRÂMUL PUR, de Josho Adrian Cirlea
- CALEA ACCEPTARII - COMENTARIU LA TANNISHO, de Josho Adrian Cirlea
- CELE 48 LEGĂMINTE ALE LUI BUDDHA AMIDA, de Josho Adrian Cirlea


- TEXTE CLASICE precum Tannisho (Plangere impotriva abaterilor de la adevaratul shinjin), Mattosho (Scrisorile Maestrului Shinran), Gobunsho (Scrisorile Maestrului Rennyo), Mica Sutra despre Buddha Amida, rostita de Buddha Shakyamuni
- Hrana Bodhisattvasilor (texte buddhiste clasice despre abtinerea de la carne) de Shabkar Tsogdruk Rangdrol

Video Of Day

Persoane interesate