luni, 29 iunie 2015

Ştiri legate de construcţia Amidaji - 2015 (partea a 2-a)

ultimele update-uri (6 iulie, 16 iulie, 27 iulie, 17 august, 6 septembrie) sunt la sfarsitul articolului!

Am început, în sfârşit, construcţia gardului Amidaji.
unul din cele 7 role de gard

Am cumpărat 50 stâlpi de fier (1300 lei), 7 role de gard (1100 lei), o maşină de pietriş (250 lei), câţiva saci de ciment (100 lei) şi alte materiale. De asemenea, am plătit o echipă de trei oameni să mă ajute.
masina cu ciment

La început am scos gardul vechi şi am curăţat terenul din jurul lui. Apoi am săpat gropi de 40 cm şi am fixat în ele stâlpii de fier cu ciment. A doua zi, după ce s-a întărit cimentul am pus plasa de gard.


curatarea terenului din jurul
vechiului gard
Munca a decurs foarte greu deoarece vechiul gard era prins în copaci şi tufişuri pline de spini pe care am fost nevoit să le tai cu toporul şi drujba.

fixarea stalpilor in gropile cu ciment
Până acum am terminat două părţi ale terenului iar în următoarele zile voi repeta procesul cu ultima parte.

punerea plasei de gard
După ce termin gardul îl voi acoperi cu iederă, pentru a feri curtea Amidaji de privirile curioşilor. Apoi voi săpa tot terenul şi voi planta seminţe de trifoi alb pitic. Acesta este mai bun decât gazonul, mai ales în zonele caniculare şi luptă împotriva buruienilor, el însuşi fiind o specie invazivă.



gardul terminat pe 
prima latura a terenului
Vara acesta vreau să pun şi termo-izolaţia la micul Hondo pe care l-am construit anul trecut, însă nu cred că îmi vor ajunge banii.
gardul terminat pe a
doua latura a terenului


Orice ajutor, indiferent cât de mic, este binevenit! Vă rog, susţineţi Amidaji!


Namo Amida Butsu






gardul terminat pe
ultima parte a terenului

prima mlădita de iedera :)
UPDATE - 6 iulie:
Am terminat ultima parte de gard.

Am început să dau foc la trei grămezi de copaci taiati, ramuri cu spini din fostul gard.
Am plantat prima mlădiţă de iederă :)





am inceput sa dau foc la trei gramezi de resturi, copaci
taiati, ramuri cu spini din fostul gard




UPDATE 16 iulie:
pasta hidroizolanta
Din cauza ploii au fost câteva infiltraţii între platforma de beton şi pereţii micului Hondo pe care l-am construit anul trecut. De aceea, am adăugat o pastă hidroizolantă de la Dedeman.

UPDATE 27 Iulie

Nu am făcut lucruri extraordinare la Amidaji, în ultimele zile pentru că fondurile sunt insuficiente. Până la urmă am reuşit totuşi, să cumpăr un kit de lemn pentru reparaţia unor găuri mici în pereţii Hondo-ului şi am dat din nou cu două straturi de lac protector, aşa cum trebuie făcut în fiecare an. De asemenea, am dat foc unei alte grămezi (în sfârşit, ultima!) de resturi de copaci taiati şi ramuri cu spini din fostul gard. Puteţi vedea materialele cumpărate şi toate aceste activităţi în această fotografie.

Din păcate, am şi o veste proastă. Am discutat cu o echipă de muncitori în care am încredere, în legătură cu
termoiozolaţia pereţilor şi spre tristeţea mea, suma de care am nevoie este 2300 lei (cca 500 euro), asta însemnând toate materialele plus munca lor. Iar aceşti 2300 lei sunt varianta cea mai ieftină – adică să adaug termoizolaţia pe pereţii exteriori, nu pe cei interior aşa cum doream eu, variantă care este mult mai scumpă. Aşadar, când voi aduna aceşti bani (nu ştiu când!) voi face termoizolaţia în exterior, ceea ce înseamnă că aspectul micului Hondo se va schimba puţin. În orice caz, este şi o parte bună în asta, deoarece am înţeles că termoizolaţia exterioară este mai bună decât cea interioară şi durează mai mult. De asemenea, nu vom mai fi nevoiţi să reducem din spaţiul interior.

 
Dacă cineva doreşte să ajute la strângerea acestei sume, donând oricât de puţin poate, este rugat să acceseze informaţile de la rubrica DONAŢII SI SPONSORIZARE

 Până când vor fi strânşi banii pentru termoizolaţie voi continua cu munca de aranjare a terenului dedicat Amidaji. Asta necesită multă muncă, deoarece nu voi avea nici un fel de ajutor mecanizat.


Ţineţi aproape pentru noi informaţii şi fotografii!



micul Hondo (Sala Dharmei)
Asa arata acum, din exterior, micul Hondo (Sala Dharmei). Deocamdata pot intra aici maxim 15 persoane la o slujba religioasa. Cand voi strange mai multi bani, voi face un Hondo si mai mare langa cel de acum (probabil triplu ca marime) iar pe acesta il voi transforma in biblioteca. Insa pana atunci mai sunt de construit baile, cateva locuri de cazare si nu in ultimul rand, trebuie terminata amenajarea completa a terenului cu iarba, alei, copaci, etc... deci mai dureaza :)



UPDATE: 17 August:

Am instalat curentul in micul Hondo!


succes! :) 

UPDATE 6 Septembrie

Sunt la Amidaji de pe 31 august şi continui munca de aranjare a terenului dedicat templului. Procesul este unul lung şi anevoios deoarece pământul este foarte tare şi greu de lucrat. Puteţi vedea ceea ce am făcut până acum în aceste fotografii.
După ce am săpat o mare parte din teren, am plantat trifoi alb pitic – un bun înlocuitor al gazonului mai ales pentru această zonă în care verile sunt foarte fierbinţi. De asemenea, am dat cu erbicid pe cealaltă parte. Toamna asta voi planta cât de mulţi copaci pot (stejari, pini, castani, arţari, etc) de-a lungul gardului şi în alte zone.

Tot nu am reuşit să încep lucrul la termoizolaţia pereţilor micului Hondo (Sala Dharmei) al Amidaji, pentru că nu am strâns suma necesară (cca. 2300 lei), însă cu toate acestea, sunt destul de multe alte lucruri importante de făcut la templu şi asupra cărora mă voi concentra în săptămânile următoare.

Vă rog, susţineţi după puterile voastre, construcţia şi amenajarea acestui templu! Orice donaţie, oricât de mică, este binevenită şi apreciată. CLICK AICI pentru a merge la linkul pentru donaţii 









Niciun comentariu:

Cărţi prin poştă (distributie persoane private si biblioteci)

1. Toti cei care doresc sa primeasca acasa, pliante, carti, reviste, cd-uri si alte materiale informative pe care Amidaji şi Tariki Dojo Bucureşti le distribuie gratuit, pot trimite prin e-mail (josho_adrian@yahoo.com) adresa lor postala cu mentiunea "distributie gratuita".
Noi carti va vor fi trimise automat la fiecare noua aparitie editoriala, la adresa indicata de dumneavoastra, pana cand ma veti anunta ca nu mai doriti sa le primiti. Este o ocazie unica de a studia invatatura traditiei noastre, fara nici o cheltuiala din partea dv. Taxele postale sunt suportate de centrele mai sus amintite și de colaboratorii acestora, insa orice donatie este binevenita.

2. De asemenea, caut voluntari pentru intermediere donatii catre bibliotecile din tara. Daca doriti sa ma ajutati in efortul meu de a dona carti buddhiste tuturor bibliotecilor publice, contactati-ma pe adresa de mai sus. Nu este greu, trebuie doar sa faceti un drum pana la biblioteca din orasul vostru si sa lasati acolo niste exemplare trimise de mine.

Iata cateva din titlurile noastre in limba romana:

- CREDINTA SI NEMBUTSU IN BUDDHISMUL JODO SHINSHU, de Josho Adrian Cirlea
- ADEVĂRATA ÎNVĂȚĂTURĂ DESPRE BUDDHA AMIDA ȘI TĂRÂMUL PUR, de Josho Adrian Cirlea
- CALEA ACCEPTARII - COMENTARIU LA TANNISHO, de Josho Adrian Cirlea
- CELE 48 LEGĂMINTE ALE LUI BUDDHA AMIDA, de Josho Adrian Cirlea


- TEXTE CLASICE precum Tannisho (Plangere impotriva abaterilor de la adevaratul shinjin), Mattosho (Scrisorile Maestrului Shinran), Gobunsho (Scrisorile Maestrului Rennyo), Mica Sutra despre Buddha Amida, rostita de Buddha Shakyamuni
- Hrana Bodhisattvasilor (texte buddhiste clasice despre abtinerea de la carne) de Shabkar Tsogdruk Rangdrol

Video Of Day

Persoane interesate